Wednesday, May 17, 2023

Open House Shaklee 2023

Selamat Hari Raya Aidilfitri semua!



Sakan betul ye raya tahun ni. Masing-masing dengan warna baju raya yang cantik, beraya pula di kampung. Seronok. Banyak juga orang yang buat open house tahun ni.

Seronok pula baca kisah pengalaman open house pertama anjuran komuniti di perjiranan rimah Master Lyna ni. Seronok ramai-ramai kan?

Sayangnya kami sekeluarga tak sempat buat open house dan join open house yang ada. Masing-masing dah mula sibuk dengan sekolah dan kerja hakiki. Maka, kami hanya mampu doakan dari jauh. 

Ada juga plan nak join sambutan open house Shaklee atau Fun Day Shaklee di JB. Tapi malangnya perancangan Allah lebih baik. Ada kekangan pula nak join. Namun, sempat juga saya risik perkembangan sekitar Fun Day Shaklee dengan sahabat-sahabat saya.


3 tarikh Fun Day Shaklee


Fun Day Shaklee ni berlangsung 1 hari sahaja di tempat-tempat yang telah ditetapkan iaitu cawangan Shaklee di beberapa buah negeri. Yang paling dekat dengan saya adalah cawangan Shaklee di Johor Bahru. 

Meriah betul cawangan Shaklee hari ini. Semua pakat borong vitamin-vitamin Shaklee terutamanya yang sedang promo ni. 


Jarang-jarang dapat promo best macam ni!




Paling best, disediakan juga juadah untuk para tetamu. Sambil membeli, sambil makan. Gitu. Antara yang menarik adalah air Performance Drink Shaklee. Siap ada tester ye. 








Open house Shaklee tahun ni simple je. Yang penting boleh borong beli vitamin-vitamin yang sedang promo. 

Bagi anda yang masih sibuk dengan open house, jangan lupa untuk kawal pemakanan, jaga pengambilan air masak (memandangkan sekarang musim panas yang sangat tinggi) dan juga jangan lupa ambil suplemen Shaklee untuk detoks dan buang lemak ye.

Nak lagi mantap, boleh tengok set Hello New You ni. Kenapa New You? Sebab ia adalah set premium yang mampu ubah anda menjadi lebih sihat dan cantik 

Salam sayang dari saya buat anda semua. Selamat Hari Raya.


Puan Shasratul Ameerah 
Shaklee Independent Distributor : ID 1858822
Pemilik dan pengusaha Meera Confinement Care Contact : 0102888494 


 #NextLevelBlogging 
#BlogMegaShaklee 
#ShakleeThrive2023 
#ShakleeTriumph2023

No comments:

Post a Comment

Buasir : Punca & Cara Rawatan Paling Berkesan dan Selamat

      Buasir merupakan salah satu masalah yang kerap berlaku pada zaman sekarang. Na...