Wednesday, May 24, 2023

Mudahnya Renew Keahlian Shaklee

Anda pengguna setia Shaklee dan pernah mendaftar sebagai ahli Shaklee? Tidak pasti sama ada keahlian anda masih sah atau tidak?





Jangan risau. Anda boleh menyemak keahlian anda dengan cara membuka laman web Shaklee dan memasukkan nombor keahlian serta kata laluan anda. Jika anda masih tidak pasti, anda boleh hubungi saya di 0102888494 untuk saya bantu semakkan.

Cara untuk renew keahlian Shaklee


Bagi anda yang keahliannya masih aktif, anda perlu tahu bahawa anda perlu aktifkan keahlian anda pada setiap tahun. Bagaimana caranya untuk renew keahlian Shaklee?



1. Buat pembelian. Anda boleh membuat pembelian minima RM35 untuk mengaktifkan keahlian anda.
2. Tempoh pembelian adalah 3 bulan sebelum tarikh lahir anda. Jika anda memang pembeli dan pengguna setia Shaklee sepanjang tahun, maka anda tidak perlu risau. Keahlian akan diaktifkan secara automatik.

Untuk pengetahuan anda, Shaklee sedang melangsungkan program auto-renewal dengan promosi super duper menguntungkan pada bulan ini. 




Bukan sahaja anda dapat renew keahlian Shaklee, malah anda juga dapat menikmati diskaun hebat dengan promosi JIMAT LEBIH 50% dengan pembelian set ESP dan Vitamin C pada bulan ini.

Apa kelebihan renewal keahlian Shaklee?


Kelebihan yang anda dapat apabila anda renew keahlian Shaklee adalah :

1. Anda boleh jimatkan wang anda RM35.
2. Dapat menikmati diskaun sehingga 20% untuk produk Shaklee.
3. Dapat menikmati diskaun sehingga 50% untuk promosi bulanan ynag dijalankan oleh Shaklee. Terdapat promosi yang hanya dikhaskan untuk ahli Shaklee sahaja.
4. Berpeluang menghadiri banyak kelas nutrisi dan kelas bimbingan sepanjang anda menjadi ahli Shaklee. Peluang yang sangat baik kerana kebanyakan daripadanya adalah kelas percuma!

Bagaimana caranya untuk renew keahlian Shaklee?


Anda boleh renew keahlian Shaklee dengan membuat pembelian di laman web Shaklee menggunakan nombor ID anda atau anda boleh terus ke cawangan Shaklee berdekatan anda.

Mudah kan untuk renew keahlian Shaklee? 

Jika anda masih belum menjadi ahli Shaklee, anda boleh mendaftar DISINI. Jika anda ingin membuat pembelian produk Shaklee, anda boleh membeli DISINI. Jom sama-sama menikmati peluang yang disediakan ni sebaiknya.



Puan Shasratul Ameerah 
Shaklee Independent Distributor : ID 1858822 
Pemilik dan pengusaha Meera Confinement Care 
Contact : 0102888494 


 #NextLevelBlogging 
#BlogMegaShaklee 
#ShakleeThrive2023 
#ShakleeTriumph2023

No comments:

Post a Comment

Buasir : Punca & Cara Rawatan Paling Berkesan dan Selamat

      Buasir merupakan salah satu masalah yang kerap berlaku pada zaman sekarang. Na...