Wednesday, May 17, 2023

Set Hello New You Untuk Anda Yang Nak Tampil Kurus, Slim dan Fit Dengan Sihat

Syawal hampir melabuhkan tirai. Semakin ramai yang mula bimbang dengan kenaikan badan sepanjang bulan Syawal ni. Mana tidaknya. Bertalu-talu jemputan rumah terbuka. Lebih-lebih lagi bila semua ahli keluarga berkumpul. 

Zaman sekarang, semakin ramai yang mula menjaga badan agar kelihatan lebih cantik dan langsing. Tak kurang juga yang mula mengambil berat mengenai berat badan asbab kesihatan. Dalam perjalanan untuk kurus ni, pelbagai jenis diet dilakukan. 

Ada yang berhasil, ada yang tidak. Ada yang kurus, tapi sentiasa tak sihat dan badan rasa lemah. Ada yang turun berat badan tapi badan menggeleber. Ada yang semakin slim tapi badan tak fit. Ada yang semakin mengecil tapi kulit wajah semakin kusam.

Ini semua disebabkan kekurangan nutrien dalam badan yang kita tak sedar hilangnya ia dalam proses diet kita. Bila kita melakukan diet tertentu, ada makanan yang kita tolak menyebabkan badan tidak mendapat cukup nutrisi. Oleh sebab itulah, kita berjaya kurus tapi ada isu yang lain pula.

Shaklee sangat memahami keadaan ini. Oleh itu, Shaklee kembali mengadakan promosi untuk set yang sangat laku ini. 

Set Hello New You dah berjaya membantu ramai individu mendapatkan kembali berat badan ideal tanpa bimbang berkurangnya zat dalam badan atau badan menggeleber. Kulit pun semakin cantik dan berseri. 


RESPON PENGGUNA HELLO NEW YOU

Disini saya sertakan sedikit respon daripada pengguna set Hello New You. 






SET HELLO NEW YOUQ


Apa yang ada dalam set Hello New You yang membantu individu-individu ini?

1. Cinch Shake Shaklee




Cinch bantu kekalkan jisim otot tanpa lemak. Jadi apabila kita minum Cinch Shake, bila berat badan kita semakin menurun, kehilangan berat ini adalah daripada lemak, bukan otot. 

Ia juga mengandungi Leucine. Leucine membantu membakar lemak viseral kerana ia mempunyai asid amino yang tinggi. Ia juga membantu meningkatkan metabolisma seterusnya meningkatkan kadar tenaga dalam badan. 

Siapa yang tak nak turunkan berat badan sambil kekalkan otot kan? Dalam masa yang sama, lemak, inci dan berat juga akan hilang.

2. Lecithin



Lecithin ni diekstrak daripada kacang soya organik bukan-GMO. Jadi ia memang selamat dan sesuai untuk semua. 

Lecithin sangat membantu dalam proses pelangsingan kerana ia mempercepatkan pembakaran lemak, membantu pemecahan lemak dan kolesterol serta mempertingkatkan daya ingatan. 

3. Omega Guard

Omega guard Shaklee mengandungi 7 jenis asid lemak Omega 3 yang lengkap dengan EPA dan DHA. Omega Shaklee membantu merendahkan kolesterol, mengurangkan keradangan dalam badan dan membantu menstabilkan emosi individu. 

Bila badan dalam keadaan baik dan kurang keradangan, kita akan tampil lebih sihat dan berseri. 

4. Herblax



Anda sering mengalami masalah pembuangan? Inilah solusinya. Herblax daripada 9 herba semulajadi hasil kombinasi perubatan tradisi dan teknologi barat.

Herblax membantu merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembit kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita. 

Ia juga membantu mengurangkan dan memberi kepejalan pada perut. Boleh la perut nampak lebih langsing selepas ini.

APA PERLU ANDA BUAT JIKA ANDA NAK KURUS, SLIM DAN FIT SECARA SIHAT DAN CANTIK?


Shaklee dah sediakan peluang terbaik untuk anda tampil kurus, slim, fit dan cantik secara sihat. Alhamdulillah, bulan ini Shaklee menyediakan promosi percuma sebotol Cinch Shake Shaklee dan keahlian Shaklee percuma. Jimat kan?


Untuk pembelian dan konsultasi, boleh hubungi Ee di mana-mana saluran di bawah. InsyaAllah Ee berikan konsultasi terbaik. 



Puan Shasratul Ameerah 
Shaklee Independent Distributor : ID 1858822
Pemilik dan pengusaha Meera Confinement Care Contact : 0102888494 

 #NextLevelBlogging 
#BlogMegaShaklee 
#ShakleeThrive2023 
#ShakleeTriumph2023

No comments:

Post a Comment

Buasir : Punca & Cara Rawatan Paling Berkesan dan Selamat

      Buasir merupakan salah satu masalah yang kerap berlaku pada zaman sekarang. Na...