Wednesday, May 24, 2023

Dapat Makan Vitamin Shaklee Percuma, Dapat Juga Cash Rebate

Ramai yang sedang berjuang dengan keadaan ekonomi sekarang. Tapi bayangkan bila ada satu bisnes yang menyediakan peluang untuk anda dapat cash rebate dan vitamin percuma bila anda beli vitamin. Seronok bukan?



Sekarang semua orang perlukan duit lebih supaya dapat hidup lebih selesa. 

Duit lebih untuk belikan vitamin untuk anak-anak dan diri sendiri memandangkan keadaan dunia zaman sekarang penuh dengan virus dan penyakit. Duit lebih untuk membawa keluarga melancong dan berjalan-jalan. Duit lebih untuk belikan makanan sedap-sedap. Duit lebih untuk balik kampung bila kita berjauhan dengan keluarga. Semua memerlukan duit.

Peluang untuk mendapat cash rebate dan vitamin percuma


Bagaimana jika saya katakan, anda boleh dapat peluang untuk dapat vitamin percuma dan cash rebate dengan Shaklee?

Bila anda beli vitamin Shaklee untuk kesihatan anda, anda berpeluang untuk dapatkan cash rebate dalam bentuk bonus bulanan yang akan dimasukkan ke dalam akaun anda pada pertengahan bulan. Dengan cash rebate ini, anda boleh membeli vitamin anda dan nikmati promosi Shaklee yang menawarkan vitamin percuma. 

Jadi, dua-dua anda dapat. Anda lebih sihat. Anda juga dapat duit.

Berapa banyak cash rebate yang anda boleh dapat?




Peluang ini terbuka kepada semua ahli Shaklee. Sama ada anda mendaftar untuk makan sendiri atau berniat untuk join bisnes Shaklee, anda layak mendapat cash rebate selagi mana anda menepati syarat minimum yang diperlukan untuk mendapat bonus.

Anda masih belum mendaftar sebagai ahli?
Boleh klik link ini untuk mendaftar.


Anda juga boleh secara langsung menghubungi saya di nombor whatsapp 010-2888494 untuk saya bantu anda membuat pilihan dengan betul. Ini merupakan peluang yang sangat baik untuk anda.

Kenali cawangan Shaklee


Anda boleh membuat pembelian Shaklee di laman web Shaklee (sama ada beli sendiri atau dengan bantuan saya sebagai upline anda) atau boleh terus ke cawangan Shaklee di seluruh Malaysia dengan menggunakan ID anda. Di bawah saya sertakan cawangan Shaklee yang berada di Malaysia. Mana tahu dekat dengan kawasan tempat tinggal anda, jadi anda boleh terus ke cawangan untuk pembelian.

Cawangan HQ dan Kuala Lumpur

Cawangan Kelantan dan Johor

Cawangan Penang dan Perak

Cawangan Sabah



Anda ingin mula mendapat cash rebate dan vitamin percuma? Mulakan langkah anda sekarang dengan menekan link dibawah. Bersama-sama kita menyediakan satu kehidupan yang selesa untuk keluarga, mak ayah dan bantu lebih ramai orang lain.






Puan Shasratul Ameerah 
Shaklee Independent Distributor : ID 1858822 
Pemilik dan pengusaha Meera Confinement Care
Contact : 0102888494

 #NextLevelBlogging 
#BlogMegaShaklee
 #ShakleeThrive2023
 #ShakleeTriumph2023

No comments:

Post a Comment

Buasir : Punca & Cara Rawatan Paling Berkesan dan Selamat

      Buasir merupakan salah satu masalah yang kerap berlaku pada zaman sekarang. Na...