Friday, June 30, 2023

Maglinant Kecut Dalam Masa Sebulan Dengan Vivix!

Bismillahirrahmanirrahim. Kali ni saya nak kongsikan kisah benar adik saya sendiri yang disahkan mempunyai maglinant sebesar saiz duit 50 sen di kawasan payudara. 

Masa tu dia belum kahwin. Mestilah akan ada satu perasaan tidak selamat (baca : insecure) apabila ia melibatkan kawasan aset sendiri. Semuanya bermula dengan rasa ketulan di bawah ketiak adik waktu tu. 

Apabila rujuk ke hospital, doktor dapati ada maglinant dalam payudara adik. Pada mulanya doktor bagitahu adik tak perlukan pembedahan kerana ia tidak besar dan tidak sakit. 

Namun lama kelamaan, rasa ketulan itu semakin besar sebesar duit syiling 50 sen dan mula rasa sakit. Apabila cek untuk kali kedua, doktor sarankan untuk lakukan pembedahan untuk membuang maglinant tersebut kerana dikhuatiri jika dibiarkan akan berubah menjadi kanser payudara. Adik setuju. 

Waktu tu, adik buat keputusan untuk mencuba Vivix, memandangkan Vivix dah berjaya bantu ramai pesakit yang mempunyai masalah yang sama. 

Alhamdulillah sebulan selepas consume Vivix, betul-betul sehari sebelum pembedahan, doktor kembali scan. Alhamdulillah maglinant dah mengecut menjadi saiz duit syiling 10 sen dan doktor sarankan untuk teruskan apa yang adik lakukan waktu tu tanpa perlu pembedahan. 

Alhamdulillah sebagai kakak, saya seronok dapat bantu adik saya sendiri mengatasi penyakitnya. Siapa je yang sanggup tengok adik sendiri menahan sakit kan?

Bagaimana Vivix membantu?





Vivix sememangnya kaya dengan polifenol dan resveratrol. 

Fungsi resveratrol :

1. Menghalang pembentukan sel darah baru yang akan memberi makanan dan oksigen kepada sel tidak normal dalam badan. 

2. Menyebabkan sel tidak normal mengalami proses apoptosis iaitu sel kanser atau sel tidak normal akan membunuh diri sendiri. 

Fungsi polifenol :

1. Meneutralkan radikal bebas yang menyebabkan kolagen dan elastin dalam badan terurai menjadikan kulit kendur dan tidak anjal. Radikal bebas juga boleh mengaktifkan sel kanser. 

2. Melindungi daripada sinaran UV yang berbahaya dan mengurangkan radang.

3. Menghalanh pembentukan protein A.G.E iaitu sebatian berbahaya yang terbentuk daripada pemakanan.

A.G.E akan menyebabkan tekanan oksidatif, radang dalam badan, kulit kurang keanjalan dan mula berkedut serta penuaan yang lebih cepat. 

Disini saya kongsikan beberapa kes yang berjaya dibantu dengan penggunaan Vivix Shaklee.





Alhamdulillah. Nikmat kesihatan itu tersangat mahal dan kita hanya akan sedari ia sewaktu kita mula hilang nikmat ini. 

Bagi anda yang nak dapatkan konsultasi berkaitan, insyaAllah anda boleh hubungi saya di link yang saya sediakan di bawah. Semoga kita semua sentiasa dikurniakan nikmat kesihatan yang baik. Aamiin. 

With love, 

Puan Shasratul Ameerah 
Shaklee Independent Distributor : ID 1858822 
Pemilik dan pengusaha Meera Confinement Care 
Contact : 0102888494


#VivixShaklee #ResVShaklee #NextLevelBlogging #BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023

No comments:

Post a Comment

Buasir : Punca & Cara Rawatan Paling Berkesan dan Selamat

      Buasir merupakan salah satu masalah yang kerap berlaku pada zaman sekarang. Na...