Thursday, April 6, 2023

Kulit Tua & Kusam Sebelum Usia Tua? Set Vitamin Kulit Harga Rahmah Ini Pasti Boleh Jadikan Anda Muda Jelita!



Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan, Kita semua sedia maklum, untuk menjadi cantik dan kekalkan kecantikan, bukanlah sesuatu yang mudah. Penting untuk kita faham mengenai keperluan nutrisi dan vitamin kulit yang mampu memberi impak yang baik sekaligus membantu kulit menjadi lebih cantik dan bersih. 

Oleh itu, Shaklee menyediakan satu peluang yang sangat baik untuk anda pada bulan ini. Anda boleh mula mendapatkan kulit yang muda jelita dengan pengambilan vitamin kulit pada harga rahmah bulan ini. Apa set vitamin kulit yang ada di Shaklee?
 

Set Vitamin Kulit Rahmah




Set ini terdiri daripada dua produk paling asas untuk kulit cantik iaitu Energized-Soy Protein (ESP) dan Sustained Release Vita-C. Apa kelebihan kedua-dua vitamin kulit ini?
 

1. Energized-Soy Protein (ESP)

 
Vitamin kulit yang pertama iaitu ESP merupakan protein yang membantu pembinaan tisu dalam tubuh dan sekaligus membantu membaikipulih tisu yang rosak. Apabila tisu dalam badan dalam keadaan yang baik, maka apa yang terzahir di luar juga akan turut sama menjadi lebih baik.
 


ESP bertindak untuk
 
-         Memudarkan parut terutamanya yang parut yang lebih gelap.
-         Mencantikkan struktur kulit dengan mambaiki tisu-tisu yang kendur dan rosak
-         Meningkatkan kolagen dalam badan. Jadi mana-mana kulit yang kendur dan kelihatan tua akan menjadi semakin tegang apabila kolagen dalam badan bertambah.
-         Memekatkan susu ibu untuk keperluan bayi anda.
-         Mengurangkan keguguran rambut akibat kekurangan protein.
-         Memberikan tenaga dan menjadikan kita kurang lesu.
-         Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu hamil berada dalam tahap optimum.
 
Disini saya kongsikan pengalaman saya yang menyebabkan saya jatuh cinta dengan ESP. Untuk info ESP yang lebih jelas, boleh klik link vitamin kulit > Kenali ESP Shaklee.
 

Sustained Release Vita-C

 
Kita juga sedia maklum, Vitamin C merupakan vitamin kulit yang sangat baik. Vitamin C Shaklee mempunyai kelebihan untuk dilepaskan secara berperingkat. Oleh itu, badan kita akan sentiasa mendapat keperluan Vitamin C yang mencukupi sepanjang hari.




Antara kelebihan Vitamin C untuk kecantikan adalah :

-         Membantu mengurangkan kedutan di wajah.
-         Mengurangkan kesan jerawat dan terbakar akibat cahaya matahari.
-         Membantu penyembuhan luka.

Selain daripada vitamin kulit, Vitamin C juga mempunyai banyak kelebihan lain untuk imuniti dan kesihatan badan yang lain. Disini saya kongsikan kenapa Vitamin C Shaklee adalah antara Vitamin C terbaik di pasaran.
 

Testimoni Vitamin Kulit Cantik

 
Saya kongsikan beberapa testimoni pelanggan kami yang telah mendapat kesan baik apabila mengamalkan set vitamin kulit ini.
 





Promosi Vitamin Kulit Shaklee Harga Rahmah

Sempena hari raya Aidilfitri yang bakal menjelma, Shaklee sekali lagi menyediakan peluang untuk anda tampil cantik jelita menjelang hari raya dengan promosi vitamin kulit hebat.

Percaya atau tidak, vitamin yang kita makan selepas berpuasa akan diserap lebih baik oleh badan memandangkan sewaktu kita berpuasa, badan akan menjalankan fungsi detoks dengan sendiri. Oleh itu, ini merupakan saat terbaik untuk anda mula mengambil vitamin kulit Shaklee.




Berita baiknya, Shaklee memberikan tawaran set vitamin kulit dengan harga RM99 sahaja. Harga rahmah ini membolehkan anda jimat sebanyak RM189! Tambahan pula, anda mendapat peluang untuk mendaftar keahlian secara percuma sahaja.

Oleh itu, jangan lepaskan peluang keemasan ini dan mula hubungi saya untuk mendapat vitamin kulit dengan harga rahmah beserta konsultasi. Cepat dapatkan sementara stok masih ada.

Hubungi,

Puan Shasratul Ameerah binti Kamaruddin
Shaklee Independent Distributor : ID 1858822
Pemilik dan Pengusaha Meera Confinement Care


#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

2 comments:

  1. Wahh bestnye set Rahmah ni. Murah sangat dan berbaloi amalkan set kulit cantik ni.

    ReplyDelete

Buasir : Punca & Cara Rawatan Paling Berkesan dan Selamat

      Buasir merupakan salah satu masalah yang kerap berlaku pada zaman sekarang. Na...