Sunday, April 16, 2023

Insentif Bisnes Paling Best Abad Ini. Insentif Ketiga Boleh Buat Anda Melayang Keseronokan.

 



Assalamualaikum, hai semua! Alhamdulillah tanpa sedar, saya dah menjadi pengguna setia Shaklee selama lebih 10 tahun. Bermula dengan set untuk kuruskan badan, set kecantikan, set kesuburan, set hamil sehinggalah set berpantang.


Vivix ni best!


Saya sendiri mula menjadi ahli Shaklee untuk makan sendiri. Tiada niat untuk berbisnes. Namun, lama kelamaan, apabila saya semakin jatuh cinta dengan produk Shaklee, saya mula berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai peluang bisnes bersama Shaklee.

Sememangnya, insentif Shaklee sangat besar! Hari ini, jom kita tengok apa yang ditawarkan oleh Shaklee. Sejujurnya, saya pernah join beberapa bisnes sebelum ini, namun masih belum ada bisnes yang menawarkan insentif sebaik ini untuk para pengedar. Jom!

KELEBIHAN BISNES SHAKLEE - 3C


Sebenarnya, banyak sangat kelebihan yang Shaklee berikan kepada ahlinya. Selain daripada layak untuk mendapat harga ahli bagi setiap produk Shaklee, Shaklee juga tawarkan program insentif Shaklee yang dinamakan program 3C yang sangat menarik untuk semua pengedar. Tiada kompromi. Semua orang layak mendapat apa yang Shaklee tawarkan apabila mencapai point tertentu.


Apa insentif Shaklee 3C yang menarik tu?


1. Cash bonus – Insentif Shaklee yang pertama adalah bonus berupa wang tunai yang dikreditkan ke dalam akaun bank kita pada setiap pertengahan bulan.

 

Dengan setiap pembelian produk Shaklee, anda layak mendapat nilaian uv. Dan apabila nilai uv ini dikumpulkan, jumlah uv di akhir bulan akan menentukan berapa banyak bonus yang layak diberikan kepada anda.

 

Menarik kan? Saya panggil ia sebagai membeli tapi duit masuk. Orang lain beli keluar duit je. Kita beli pun keluar duit, tapi ada cash back dalam bentuk bonus.

 

Dalam bisnes Shaklee, ada 7 peringkat yang boleh dicapai. Secara logiknya, semakin tinggi peringkat anda, semakin besar bonus yang anda akan dapat.

 

Namun, jangan terkejut jika ada segelintir pengedar yang mempunyai bonus lebih besar berbanding ketua mereka. Konsep bisnes Shaklee sangat adil. Siapa usaha lebih, dapat lebih.

 

Jom kita tengok purata bonus sebulan mengikut tahap. Anda boleh rujuk gambar di bawah.


Purata pendapatan bulanan di Shaklee

 

Wow! Ini merupakan purata minimum pendapatan sebulan mengikut tahap. Lebih tinggi jumlah jualan anda pada bulan tersebut, lebih tinggi bonus bulanan anda. Ia bergantung kepada prestasi anda dan kumpulan anda.

 

Bonus tunai ni tiada had (Unlimited). Jika anda target nak RM100k sebulan pun boleh. Apabila anda join kumpulan yang betul, berada dalam kumpulan yang sangat membantu antara satu sama lain, mempunyai system yang mudah, insyaAllah tiada yang mustahil.



2. Car bonus – insentif Shaklee yang kedua adalah bonus dalam bentuk tunai. Shaklee tidak berikan sebuah kereta kepada anda. Mereka berikan dalam bentuk tunai. Oleh itu, terpulang pada anda untuk gunakan bonus ini dengan cara apa sekalipun.

 

Ia lebih seronok bagi saya. Kita mempunyai pilihan untuk memilih sendiri jenama kereta yang kita idamkan. Apabila anda dah layak mendapat bonus kereta ini, anda layak dapatkannya pada setiap bulan, seumur hidup.



3. Convention – Antara insentif Shaklee yang paling menarik adalah hadiah percutian dan perjalanan mewah secara PERCUMA ke negara dan tempat yang Shaklee tetapkan setiap tahun. Ye betul, ianya percuma, semua ditanggung dan lebih menarik, Shaklee berikan sekali duit poket.

 

Anda boleh tetapkan berapa tiket yang anda nak dapatkan untuk ke percutian mewah ini. Setakat ini, Shaklee tak pernah gagal untuk membawa kumpulan Shaklee Malaysia melancong ke dalam atau luar negara.

 

Terdapat 2 jenis percutian yang ditawarkan oleh pihak Shaklee. Regional trip dan International trip. Regional trip adalah lawatan percutian ke tempat-tempat berdekatan Malaysia manakala International trip merupakan lawatan percutian ke luar negara yang lebih jauh.

 

4. Bonus lain - Oh rupanya masih ada bonus lain. Apabila anda semakin berjaya dalam bisnes Shaklee, Shaklee menawarkan  beberapa lagi bonus lain yang menarik. Boleh rujuk gambar dibawah. Bisnes Shaklee menyediakan potensi pendapatan tanpa had buat kita semua.





JADI, BAGAIMANA ANDA MAHU MENDAFTAR?

Anda boleh mendaftar keahlian Shaklee dan menikmati Insentif Shaklee menerusi butang dibawah atau anda boleh hubungi saya melalui link whatsapp yang saya sediakan di bawah.

Menarik sangat kan tawaran yang Shaklee sediakan. Jika anda sedang mencari bisnes yang mampu membantu anda keluar daripada kemelut kewangan, bertahan lama, boleh diwarisi kepada anak, cucu dan keturunan anda, maka Shaklee adalah pilihan yang sangat tepat!


Untuk pertanyaan lanjut, anda boleh whatsapp saya di link yang saya sediakan di bawah. InsyaAllah, saya adalah mentor terbaik anda 👍




Puan Shasratul Ameerah

Shaklee Independent Distributor : ID 1858822

Pemilik dan pengusaha Meera Confinement Care

Contact : 0102888494

 

#NextLevelBlogging

#BlogMegaShaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

 

 

1 comment:

Buasir : Punca & Cara Rawatan Paling Berkesan dan Selamat

      Buasir merupakan salah satu masalah yang kerap berlaku pada zaman sekarang. Na...