Pages -Menu for Ee Beauty Spa

22 March 2019

Kursus Mobile Spa : Kisah 5 Wanita Yang Berpendapatan 4-5 Angka Hasil TWB

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulillah, hari ni saya sangat gembira nak kongsikan kisah-kisah wanita yang berjaya mendapat pendapatan 4 hingga 5 angka hasil daripada bisnes spa Shaklee TWB.




Ada ramai proven results sebenarnya. Tapi saya pilih 5 sahaja dulu untuk saya kongsikan dengan anda semua. Mesti tak sabar kan nak tahu? Check this out!

5 Wanita Yang Berjaya Raih Pendapatan 4 Hingga 5 Angka Bersama TWB.



1. Cik Nur Hadhirah a.k.a sepupu saya. 




Saya sangat suka semangat dan ketekunan Hadhirah ni. Berumur 26 tahun, bujang dan bekerja sebagai fisioterapis tak membuatkan dia rasa selesa dengan kehidupan sekarang.

Hakikatnya, terlalu banyak dan besar impian yang nak dicapai. Oleh sebab itu, dia berusaha sehabis baik untuk dapatkan pendapatan 4 angka hasil daripada TWB sahaja! 

Setelah hampir 2 tahun bersama TWB, Hadhirah mempunyai simpanan sebanyak hampir RM20k! Menakjubkan kan?



2. Puan Azura Yusop



Puan Azura ni adalah seorang guru sekolah khas. Tahu je la pelajar sekolah khas macamana. Memang penat sangat guru-gurunya nak didik mereka.

Namun, kata Cikgu Azura, cikgu bukan jutawan tau. Dia bermula dengan TWB pun sebab nak keluar daripada kesesakan kewangan. Tak nak la berterusan sesak bila nak hujung bulan.

Bila nak sebut mengenai cabaran, cikgu Azura ni terpaksa tempuh banyak dugaan. Awal-awal buat spa, teruk dihina bila ada orang kata muka tak cantik tapi ada hati nak buat spa. Masa tu muka cikgu Azura ni memang ada masalah sikit.

Haa nah. Sekarang muka cikgu Azura dah tak macam dulu. Penangan Shaklee tau. Orang yang hina dia dulu pun dah senyap. Nak berjaya memang tak mudah. Tapi buat apa peduli apa orang nak kata? Bak kata cikgu Azura, "Ada aku kesah?"

Hasil tak kesahnya cikgu Azura tu, cikgu Azura berjaya sponsor mak dan ayah dia pergi unrah dengan kos RM20k tau! SubhanAllah. Best kan bila boleh belanja orang tersayang sesuatu yang menjadi impuan semua orang? ☺️

Minimum sebulan hasil pendapatan TWB adalah RM1000 sebulan. Ni buat hujung minggu sahaja. Bayangkan kalau buat sepenuh masa. 

Jom baca karangan Cikgu Azura ni.











3. Puan Wan Nur Hidayah



Hidayah ni adalah kenalan saya masa kerja sebagai guru satu ketika dahulu. Hidayah mula join spa kerana nak cari satu seimber pendapatan yang boleh bantu dia dan keluarga semasa di Mesir. 

Sebulan sebelum balik Mesir, Hidayah whatsapp saya untuk join TWB. Masa tu soalan Hidayah, "Betul ke ni boleh balik modal Rm1999 dengan cepat? Sempat tak sebelum saya balik Mesir?"

Jawapan saya "Sempat. Asalkan awak ikut apa yang diajar dan awak kena betul2 yakin dengan rezeki yang Allah bagi"

SubhanAllah. 18 hari je! Dalam masa 18 hari dia berjaya balik modal. Duit yang dipinjam daripada ayahanda tercinta daoat dilangsaikan sebelum dia balik ke Mesir. Siap ada duit lebih lagi. Boleh buat duit poket nak balik. 



Dan dia juga kongsikan. Alhamdulillah, hasil duit spa 4 angka setiap bulan, dia berjaya

✔ Bayar pinjaman belajar
✔ Bagi duit kat mak ayah 
✔ Dapat reward untuk diri sndri
✔ Dapat belanja suami, anak2 dan kawan2
✔ Dapat taja tudung untuk team netball pahang. 
✔ Dapat sedekah dan tolong orang-orang yang memerlukan

Pendapatan sebulan tak kurang daripada RM1000 untuk spa sahaja. Tak termasuk bonus Shaklee.


4. Cik Nurul Shakirah



Shakirah bermula dengan mobile spa TWB secara part time. Masa tu dia bekerja sebagai kerani.

Tapi disebabkan keadaan ibu yang semakin tua dengan keadaan lutut yang sakit dan akan dibedah pada bulan Mei 2019 ni. Keadaan adiknya yang berusia 24 tahun, OKU sejak daripada kecil. Dan ayahnya yang sangat teringin untuk tunaikan umrah.

Semua ni merupakan asbab kenapa dia memilih untuk meletak jawatan sebagai kerani dan mulakan bisnes mobile spa TWB sepenuh masa. 

Alhamdulillah sekarang, dia dapat buat apa yang dia tak dapat buat dulu. Dia sentiasa ada di sisi ahli keluarga yang perlukannya. 

Kalau dulu masa kerja kerani, nak dapat RM2k sebulan pun menangis buat OT, sekarang nak dapat RM5k sebulan melalui bisnes mobile spa TWB sangat mudah.

Paling lama pun luangkan masa 5 jam je sehari. Dua hingga tiga jam sudah memadai, katanya.







5. Puan Rosilah



Seorang ibu kepada 2 orang cahaya mata berumur 3 dan 4 tahun. Sekarang menetap di Sabah.

Puan Rosilah mula join TWB asbab keadaan kewangan yang tenat. Masa mula-mula nak join, memang tiada modal.

Setiap malam berfikir mana nak cari modal RM1999. 5 bulan Puan Rosilah berfikir mengenai modal. Cuba sedaya upaya korek mana yang ada.

Alhamdulillah, Puan Rosilah berjaya buktikan, walaupun menetap di Sabah, di kawasan pedalaman, Puan Rosilah berjaya buktikan, dalam masa 2 bulan, beliau berjaya pulang modal dan mendapat RM2980!

Modal yang dikeluarkan sekali, untungnya berkali ganda. Walaupun modal dah dapat balik, namun produk yang digunakan untuk spa masih banyak lagi. Sangat jimat.




***


Bagaimana? Mereka dah ambil langkah mereka. Anda pula bagaimana? 

Apa yang saya boleh katakan, penyertaan anda dalam kursus mobile spa TWB adalah sangat menguntungkan. Risiko kerugian hanya akan berlaku andai anda tidak menjalankan spa. 


Yelah. Kami dah ajar, dah guide, dah berikan semua barang yang diperlukan. Anda cuma perlu buat je. Anda buat, anda dapat. Anda ikut cakap mentor, infiniti pendapatan anda boleh dapat.


Terdetik untuk join TWB? Boleh hubungi saya. Saya akan terangkan dengan lebih terperinci. 




Salam sayang daripada saya ❤️

Shasratul Ameerah binti Kamaruddin 
ID Nombor : 1095681
0102888494 
Leader in Shaklee Business 
Trainer for TWB

Terima Kasih

© Ameerah Zulkhairi | Template Designed By MH