Pages -Menu for Ee Beauty Spa

22 September 2019

Kenapa Anda Perlu Detox Jika Nak Kurus

Hai korang semua!


Ee nak tanya satu soalan ni. Apa azam korang yang setiap tahun sama je. Tak capai tahun ni, tunda tahun depan pulak. Nak kurus? Hahaha. Ok kita sama 😝


Beria kan nak kurus tapi macam susah je. Dah buat dah ikut suku suku separuh, senaman sikit-sikit tapi macam takde perubahan. Susah sangat berat nak turun. Siapa ada masalah ni?


Haa Ee sebelum ni ada masalah ni tau. Serius rasa dah cuba kawal makan, senaman sikit-sikit tapi berat lebih kurang je. Turun sikit, naik balik. Mudah sangat naiknya.


Maka, Ee pun buat keputusan untuk mula buat detox bersama Jom Detox Jutawan. Amazing! Tak sangka lepas join, berat Ee turun sebanyak 4.4kg dalam masa seminggu😱


Ini memang sangat amazing. Serius. Rupanya, ada sebab kenapa pentingnya detox untuk kurus. Nak Ee kongsi tak? Ok jom! πŸ‘‡


KENAPA PERLU DETOX DENGAN #JOMDETOXJUTAWAN UNTUK KURUS?



✔️ Untuk elakkan rebound effect. 


Rebound effect ni akan terjadi pada mereka yang terlalu banyak toksin dalam badan. Bila kita diet dengan pemakanan yang betul, berat badan akan turun. 


Namun, jika badan dah banyak toksin, penyerapan nutrien akan terganggu. Akibatnya, hasil daripada pemakanan kita tadi akan menjadi lebihan toksin. Bila toksin berkumpul dengan banyak dalam badan, berat akan naik. 


Sebab tu ada orang, bila dia dah kurus, tiba-tiba badan boleh naik balik. 


Diet vs Detox

✔️ Untuk pastikan badan cukup nutrisi. 


Dalam program Jom Detox Jutawan, kami wajibkan anda mengambil suplemen untuk membantu lengkapkan lopong nutrisi dalam badan. 


Suplemen sangat penting dalam proses untuk kuruskan badan kerana nutrisi yng tidak mencukupi akan menyebabkan kita craving pada benda manis. 


✔️ Tahu 5 rahsia healthy habit


Sebelum detox bermula, peserta akan diberikan 5 rahsia healthy habit untuk diamalkan. Dan menariknya, hanya dengan mengamalkan 5 rahsia ni, ramai yang dah turun berat dengan banyak tau!


Tengok ni. Belum mula detox dah hampir 4kg yang hilang!

Wow. Ramai tau yang dah berjaya kurus dengan Jom Detox Shaklee ni. Dan menariknya, berat badan mereka tk rebound! Melainkan tiba-tiba pergi makan tak ingat dunia. Itu memang tak boleh nak tolong.


Jom Ee belanja beberapa testimoni.














Terbakar kan? Fuhh berasap rasanya ni😍😜


Seperti biasa jika anda berminat untuk sertai program Jom Detox Jutawan, sila klik link whatsapp di bawah ye
😊


Shasratul Ameerah (Ee)
Whatsapp : 0102888494
FB : Ee Kamaruddin
FB Page : Mobile Spa Shaklee Kuantan
Telegram Channel (free) : t.me/projekbuatduitTWB



Terima Kasih

1 comment:

Nadia Syakila said...

Bestnya Jom Detox Jutawan ni :)
Banyak bukti dan kisah testimoni.

© Ameerah Zulkhairi | Template Designed By MH