Pages -Menu for Ee Beauty Spa

26 September 2019

Detox Selesaikan Banyak Masalah Kesihatan

Hai korang. Berjumpa lagi kita. Haritu Ee dah kongsikan bahawa detox ni bukan untuk kurus sahaja. Sebenarnya ia banyak membantu proses baikpulih badan kita.


Yela, perumpamaannya macam ni. Kereta kalau kita pakai bertahun-tahun tak servis, apa agaknya akan jadi pada kereta tu? Mesti keadaanya sangat teruk, kena overhaul semua.




Sama dengan badan kita. Hati contohnya. Memang tugas hati adalah singkirkan toksin. Kita pula makan macam-macam benda, terperangkap pula dalam pencemaran yang membimbangkan. Kesian hati terpaksa bekerja lebih.


Sebab itulah, kita kena jaga hati ni baik-baik. Bantu dia detox. Bersihkan kembali sisa-sisa toksin yang melekat pada hati. Barulah hati boleh bekerja semula dengn mudah dan senang. Inilah yang ditekankan dalam program detox Shaklee.


KENAPA PERLU DETOX? 




Sebelum tu, jom kita tengok dulu kenapa kita perlu detox. Lepas dah tahu kenapa kena detox, apa tanda-tanda badan anda perlu detox, barulah kita faham apa berlaku bila kita mula detox.



Kita zaman sekarang hidup dalam persekitaran yang semakin hari semakin tercemar. Terlalu banyak pencemaran, radiasi, racun.


Walaupun kita dah amalkan 'Eat Clean', minum air bertapis, makanan organik, namun kita masih terdedah dengan pencemaran alam sekitar termasuklah jerebu yang berlaku sekarang ni.


Dan yang lebih membimbangkan, radiasi daripada handphone dan TV. Ye! Sebab ini yang paling banyak kita pegang setiap hari.


Lebih haru lagi, bila pemakanan tak terjaga. Selalu makan fast food, makanan tinggi gula, teh tarik, susu pekat, starbuck (Oops!). Ini semua menjadi punca penambahan toksin dalam badan.


Apabila nutrien yang diambil tak mencukupi, organ detox akan mula bertindak perlahan dan menjadi kurang aktif untuk bantu badan nyah toksin.


Sebab tu la kita akan mula perasan :


👉 Berat badan bertambah - metabolisma badan terganggu, hormon terganggu
👉 Sembelit
👉 Kulit Kusam
👉 Cepat letih, cepat lemau, stress, rasa lembab
👉 Cepat marah, rasa nak mengamuk aje.
👉 Keinginan makan banyak, craving sugary foods (sel lapar aje, tak cukup nutrient). Kalau gi kenduri, open house pinggan tu penuh)
👉 Susah nak fokus dalam masa lama
👉 Penyerapan nutrisi yang kurang - makan vitamin takde kesan pun! orang lain makan shaklee berkesan
👉 Senang dijangkiti penyakit - flu, demam
👉 Susah tidur
👉 Sering mengalami kembung perut, perut tidak selesa dalam keadaan biasa atau selepas makan.
👉  Sering ada lingkaran hitam bawah mata
👉  Badan berbau jika tidak menggunakan deodorant tau pewangi
👉 Merokok atau sering bersama dengan orang yang merokok
👉 Mulut / Nafas Berbau
👉 Menghadapi masalah ALERGIK
👉 Pengambilan sayuran kurang dari 1/2 sawan sehari
👉 Mengalami Eczema, jerawat atau Psoriasis



Haa kalau dah ada mana-mana tanda ni, maksudnya badan anda dah wajib kena detox.


Bayangkan bila anda detox, anda mmpu selesaikan masalah-masalah ni👆 Bukan untuk kurus semata-mata.


Kami dah ada macam-macam testimoni selain daripada kurus. Jom tengok dibawah ni.


Detox bantu selesaikan banyak masalah kesihatan. 



Program Jom Detox Jutawan yang menggunakan plan detox Shaklee dah berjaya membuktikan bahawa proses detox mampu membantu ramai orang kembali sihat dan cergas. Secara tak langsung, masalah kesihatan yang dialami juga turut menunjukkan perubahan yang semakin positif.


Atasi masalah gastrik dan bacaan diabetes turun



Visceral fat berkurang



Peserta diabetes pun join



Tambah susu badan



Tidur lebih lena



Body age berkurang



5 kesan positif! 



Banyak kan? Anda ke peserta seterusnya? Jom kita sama-sama sihat! Pendaftaran Jom Detox Jutawan Shaklee dah dibuka sekarang. Jom daftar. 





Shasratul Ameerah (Ee)
Whatsapp : 0102888494
FB : Ee Kamaruddin
FB Page : Mobile Spa Shaklee Kuantan
Telegram Channel (free) : Jutawan Spa Dunia Akhirat


No comments:

Post a Comment