Pages -Menu for Ee Beauty Spa

12 May 2018

Membina Spa Shaklee Bersama TWB πŸ’•




Ramai orang mengakui...


"Saya takut la nak buka spa ni. Bimbang juga kalau jadi apa-apa kat muka orang"


"Saya ni memang terfikir juga nak buka spa. Tapi tak berani."


"Saya pernah sertai kursus spa sebelum ni. Tapi pening fikir nak guna produk apa. Tak boleh la main beli je kat supermarket kan?"


Dalam dilema kan? Yela, bukan boleh main guna je produk atas muka pelanggan. Penting untuk kita pastikan produk yang kita gunakan tu memang halal, terbukti selamat dan berkesan.


Ada juga yang guna google je untuk tahu bahan semulajadi yang boleh digunakan dalam spa. Namun tanpa ilmu yang betul,ia boleh berikan kesan yang lebih teruk tau. Sebab tu penting ada ilmu.


Oleh sebab itulah, wujudnya spa Shaklee ni 😊



SPA SHAKLEE BERSAMA TWB : 
Mengapa kami pilih Shaklee?



Umum mengetahui produk Shaklee memang berkesan dan selamat digunakan. Kajian menunjukkan pengamal suplemen Shaklee walaupun melebihi 25 tahun masih mengekalkan tahap kesihatan yang baik dan bebas penyakit buah pinggang.


Dan lebih menarik, terbaru Shaklee keluarkan satu set penjagaan kulit yang baru,menggantikan Nutriwhite & Enfuselle yang diberi nama YOUTH Complex!



Rangkaian produk Youth Complex Shaklee

Bukan dalam facial je tau kami gunakan produk Shaklee ni. In fact, dalam setiap servis yang kami sediakan, kami pasti gunakan produk Shaklee!


Kami sangat yakin dengan keberkesanan produk Shaklee ni. Secara ringkasnya saya boleh nyatakan, antara sebab kenapa kami gunakan produk Shaklee dalam spa kami adalah :

Sebelum dan selepas spa tangan πŸ’•


1. Produk Shaklee ni berkualiti tinggi. Ia bebas bahan kimia berbahaya, lebih daripada sekadar organik, semulajadi, mesra alam dan dijamin berkesan & selamat.


2. Syarikat Shaklee tak kisah belanjakan ratusan bilion USD setahun untuk jalankan R&D serta ujian klinikal dan pastikan semua produk yang dikeluarkan berkualiti dan menepati piawaian Shaklee.


3. Ia dah lama berada di pasaran. Produk Vitalea je dah lebih 100 tahun. Kalau betul ada masalah, pasti ia dah berhentikan pengeluaran kan?



4. Ia selamat dimakan. Kalau dah selamat nak makan, apa lagi kalau nak sapu kat muka kan?

Scrub kami selamat dimakan


5. Kami nak datangkan satu kelainan yang jauh lebih baik. Biasanya premis spa gunakan produk OEM kan?

OEM ni produk kosmetik yang dibuat daripada satu kilang, mereka cuma letak nama lain je. 

Jadi kami nak supaya spa kami gunakan produk berkualiti tinggi dan diformulasi oleh saintis hebat dunia.



6. Kami suka kongsikan dengan ramai orang mengenai penjagaan kecantikan luar dan dalam. Penting tau. Jadi takde la kulit tu nampak ok, tapi rupanya kusam dan banyak cela halus yang kita tak nampak.


7. Apabila kami guna produk Shaklee, ia memberi peluang yang lebih besar kepada beautician untuk tambah lebih banyak pendapatan. Sebab itu, TWB mampu sediakan 5 penjuru pendapatan πŸ˜‰


Untuk penjelasan yang lebih lanjut, boleh baca kat pautan ni. 


Penutup



Jika anda berminat untuk menjadi sebahagian daripada kami, anda boleh layari pautan ini untuk mengetahui pakej kursus spa sekarang ini.


Ada satu peluang yang baik untuk anda. Jika anda masih kekurangan modal RM1999 namun anda dah tak sabar nak dapatkan ilmu spa ni, saya tawarkan satu tawaran baik punya.


Peluang terbaik untuk anda! Sertai kelas spa bernilai serendah RM99 dan nikmati lambakan ilmu bina spa, ilmu spa dan ilmu buat duit yang kami akan kongsikan dengan anda😍


Dan tawaran ini hanya sah bermula 1 Mei 2018 sehingga 15 Mei 208 sahaja! Rebut peluang anda sekarang dan nikmati pendapatan yang sangat lumayan hasil ilmu TWB πŸŽ‰


Sertai kami sekarang ! 😊
Hubungi :


Puan Shasratul Ameerah binti Kamaruddin
Ahli dan Pelatih Kursus The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Ee Beauty Spa
+6010-2888494
FB : Shasratul Ameerah
FB PAGE : Ee Beauty Spa - Home & Mobile Spa
IG : eebeautyspa



Carian :

Kursus spa bergerak
Kursus spa
Kursus spa Kuantan
Kursus spa Terengganu
Kursus kecantikan
Kursus spa perkahwinan
Pakej spa perkahwinan
Bina spa bergerak
Spa bergerak
Mobile spa
Home spa
How to set up home spa





Terima Kasih

No comments:

© Ameerah Zulkhairi | Template Designed By MH