Pages - Menu

21 November 2017

Buat suami : Nak isteri anda cantik? Hadiahkan mereka dalam 5 perkara ni!

Saya baru je terbaca kembali kisah suami yang ceraikan isteri semata-mata kerana isterinya dah tak cantik macam dulu.


Sedih!


Untuk pengetahuan para suami, betapa isteri ni nak sangat jaga kecantikan. Tapi kadang-kadang tak terdaya tanpa pertolongan anda.


Mana masa nak uruskan anak, nak uruskan rumah, nak memasak. Tanpa bantuan suami, pasti sangat sukar nak uruskan diri sendiri dengan cemerlang.


Kursus spa, kecantikan, isteri cantik
Gambar ni memberitahu kita banyak perkara kan?

Suami, bantuan anda sebenarnya sangat diperlukan oleh si isteri. Bantulah meteka uruskan rumah dan anak-anak.


Ini 5 cadangan untuk anda bantu isteri anda menjadi suri hati anda yang sentiasa cantik ☺


1. Belanja mereka facial sebulan sekali.

Facial ni penting untuk wanita tau.

Suami, anda perlu tahu. Isteri di rumah kadang-kadang tak sempat pun nak jaga muka. Apatah lagi nak konsisten scrub dan masker.


Jadi apa salahnya anda belanja mereka untuk dapatkan treatment facial sekurang-kurangnya sebulan sekali?


Facial & urutan muka ni sangat penting untuk bantu wanita tanggalkan sel kulit mati dan melembapkan wajah. Urutan muka juga membantu peredaran darah di bawah kulit muka. 


Secara tidak langsung, ia akan membantu wajah isteri anda menjadi semakin glowing. Tiada lagi kekusaman. Anda pun gembira kan tengok?


2. Belanja mereka barangan kosmetik dan skincare yang bagus.


Bakal menemui anda 2018. Testomoni orang US yang dah guna, guna 2 minggu, hilang kedutan kat muka. Best kan?

Tapi wajiblah pilih kosmetik yang bebas bahan kimia berbahaya terutamanya paraben, SLS dan merkuri.


Buat ulangkaji sikit mengenai skincare yang baik. Antara skincare yang dipercayai adalah skincare SHAKLEE.


3. Dapatkan perawatan kulit.


Bukan kulit muka je yang perlu dijaga. Kulit tubuh juga sangat penting. Tidak salah anda belanja mereka sauna sebulan sekali.


Lulur ni sangat baik untuk bantu hilangkan kekusaman, daki-daki dan kedutan pada kulit. 


4. Bantu isteri segarkan kembali tubuh badan.


Sauna bantu kembalikan kesegaran tubuh

Bagaimana? Dengan bersauna.


Sauna berfungsi untuk menghilangkan toksin daripada tubuh keluar melalui peluh. Secara tidak langsung, ia membersihkan kulit dan sebarang kotoran yang melekat pada tubuh.


Percaya atau tidak, bila isteri rasa semakin segar, dia akan tampil lebih cantik.


5. Hadiahkan mereka baju yang cantik.

Pakai di rumah je. Tak salah kan? 😄

Wanita ni memang tak boleh lari daripada baju yang cantik. Rambang mata. 


Sebab tu wanita suka beli baju. Tapi bila ia dihadiahkan oleh suami, ia akan jadi jauh lebih berharga ☺



Mudah kan 5 perkara ni?

Nak lagi mudah?

Apa kata hadiahkan isteri anda dengan treatment spa terus ke rumah? Tak perlu dah mereka susah-susah nak pergi spa.


Macamana?


Ee Beauty Spa kan ada 😄

Boleh tengok pakej-pakej yang saya sediakan khas untuk anda. Pakej terbaru pakej akhir tahun.


Oh ye. Ini ada seikit perkongsian daripada ahli #TheWalkingBeauty juga di mana suaminya diam-diam je tempahkan treatment untuk isteri tercinta. Romantik sangat!



Sweet kan?

Siap facetime lagi!


Jadilah suami yang penyayang 😄 Ini cadangan untuk hargai isteri. Siapa lagi yang nak hargai isteri yang melahirkan anak-anak kita kalau bukan kita. Kan?


Hubungi :




Puan Shasratul Ameerah binti Kamaruddin
Ahli dan Pelatih Kursus The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Ee Beauty Spa
+6010-2888494
FB : Shasratul Ameerah
FB PAGE : Ee Beauty Spa - Home & Mobile Spahttps://www.facebook.com/eebeautyspa/
IG : eebeautyspa


Carian :

Kursus spa bergerak
Kursus spa
Kursus spa Kuantan
Kursus spa Terengganu
Kursus kecantikan
Kursus spa perkahwinan
Pakej spa perkahwinan
Bina spa bergerak
Spa bergerak
Mobile spa
Home spa
How to set up home spa





Terima Kasih

No comments:

© Ameerah Zulkhairi | Template Designed By MH